Friday, September 16, 2011

Falling In Love - A Dance With Diva


Well, entry kali ni macam gedik je tapi layan jelah ekekek.. korang da dengar lagu inggeris DCT tajuknya Falling In Love? Amacam? sedap tak? ok? Cool? ha, xpaham? terpulang pada masing2 punya jawapan. Ternyata beliau telah memilih langkah seterusnya maju setapak ke hadapan di arena seni hiburan. Kini dia lebih "internationaly" bak kata mamat khalid.. Hope album inggeris pertamanya akan mendapat sambutan dalam dan luar negara. Dengar cite DCT pun ada berduet dengan Alicia Keys dan Pitt Bull. Kalo betul la, memang meletopp gitu...

Isnin lalu aku terpaksa ambil cuti half day kerna nak uruskan pembayaran bil PKNS. Aku paling menyirap kalu dapat notis macam ni. Dahla bagi notis tempoh masa sekejap sgt, pastu opis dia bukak lambat.. kang tak bayar dia tutup bekalan air. Tu pasal aku amik half day terus settlekan (yeee ini bukan alasan). Lepas bayar aku on9 internet check my FB. Kebetulan pula aku terbaca info dari sorang kawan di FB (dia peminat tegar DCT) yang dia kate DCT ada di Pavillion untuk shooting video klip Falling In Love. Canteq sangat lah tu. So, aku menggunakan kesempatan yang ada sebelum pegi ofis untuk pergi tengok sendiri DCT kat Pavillion.

Sampai ruang legar Pavillion, aku nampak DCT dah tengah berlatih menari dengan penari2nya. Ramai gak orang kat situ termasuk pelancong-pelancong asing dan juga mahkluk asing. hehe.. ade sekelompok peminat DCT yang aku agak2 kenal la camtu turut berlatih menari bersama. So aku pun join sekali tanpa segan silunya. Bile time recording, kami pun join menari beramai-ramai ala-ala flashmob. Ingat senang ke dpt peluang menari di samping Diva pujaan ramai itu?. Di bawah ni aku ada snap beberapa gamba sekitar pergambaran video klip tersebut. Ingatkan nak bergamba berdua ngan DCT tapi tengok macam tak cukup masa aku lupekan saja. Next time boleh.. diorang masih terus ngan shooting tapi aku terus blah ke ofis.. keje banyak maaa.. hehe.. Walau dapat join sekejap, itu pun jadilah... mane tau kuar muke aku kat video klip dia, bangga aku ekekeke.. xsabar nak tengok. ok, janji kite enjoyyyy.. ^_^


P.A. : Obsess.. No. Fanatic.. No. Respect.. Yes. That's why i keep Falling In Love with her.. =)

3 comments:

  1. :) penah jumpe dia tp x penah lak nengok dia joget2 depan mate ...heh ! kempunan ...

    ReplyDelete
  2. abg nizam....ni cerita dongeng ke ape? gambar kamo amek dari googles. kamo menggedik tulis kat blog macam ni kan? how dare you....choi~

    ReplyDelete
  3. hahahah.. kisah dongeng kate kamu, Cik Bib? gambar itu meme sy punya. wat pe sy nak menipu dibulan Raye yg mulia ini. tapi, kalo xpercaya jugak pun xpe.. janji sy hadoo.. khihhikhi.. ;p

    CB, mase zaman fanatik dulu, bnyk kali da aku jumpe dia. lps beliau kawen trus slow da malas. haha.. tp skang leh la trime skit2. khikhi..

    ReplyDelete