Saturday, February 11, 2012

Santai di Pantai Tanjung Balau

Cuti 4 hari Maulidur Rasul & Thaipusam yang lepas aku balik juga kampung. Itupun sebab adik aku wat hal, kalo x aku xbalik. Sempena cuti ni xsedap gak dok umah je 24 jam. So lebih elok jalan2 bersiar ambik angin di luar. Mak aku cadangkan pg je Tanjung Balau sebab pantai tu dekat je ngan kampung aku. Perjalanan hanya dalam setengah jam. So kami 4 orang - aku, mak & 2 adik perempuan pegi beriadah di sana. Bukan nak mandi pun, saja nak seronok main2 air sambil ditiup angin bayu. hehe.. Adik bongsu aku je la yg seronok mandi. So aku hanya memantaukannnya saja. Kalo korang datang ke Kota Tinggi, selain adanya Air Terjun, jangan lupa singgah ke Pantai Tanjung Balau. Memang tak sefamous pantai or pusat peranginan lain tapi permandangannya tidak mengecewakan anda. Cuti2 Malaysiaa.. =)

*jangan tertipu dengan tshirt saya.. haha.



P.A. : teringin nak ke Langkawii.. ^^~

No comments:

Post a Comment