Sunday, February 26, 2012

Selamat Pengantin Baru Lisa (=


Tanggal 23 Februari 2012 menjadi detik sejarah baru buat pelakon wanita popular kesukaan ramai bernama Lisa Surihani. Lisa yang pernah diberi gelaran 'Malaysian Sweet Heart' ini akhirnya diijabkabulkan dengan selebriti + hensem + duda + kaya - Yusry KRU.

Lisa Surihani menerima sebentuk cincin bertatah berlian, seutas rantai, tujuh dulang hantaran berupa tepak sireh, cincin, rantai platinum, wang hantaran, manisan dan kek perkahwinan dari pihak Yusry. Selesai akad nikah, majlis resepsi pula diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa (PICC), Putrajaya, pada 26 Februari. Siaran lansung ada di Astro Ria. Saya tak tengok pun hehe..

Saya percaya ramai rase pasangan ni sweett sangat tengok dan tidak kurang juga ada yang rasa patah hati. Yang patah hati tentulah kebanyakannya peminat dikalangan lelaki. Saya ni xderlah fanatik sangat ngan Lisa cuma minat2 gitu saja. Yelah, org sweet kan mestilah menjadi pujaan hati orang. Sebenarnya xkisah pun dia kahwin, bagusla... tapi apa yang tak berkenannya adalah keputusannya kahwin dengan duda. Seolah-olah tiada lagi org bujang didunia ini dimatanya. Ia mengimbas kembali kenangan pahit perkahwinan DCT dan DK. Itu pilihan dia, tentu semua ini demi masa depan dia juga, kita redha. Namun begitu, itulah yang dinamakan JODOH. Orang suke atau tidak, kene terima saja. Yang penting, kita doakan saja mereka berdua ini gembira bahagia bersama hingga ke anak cucu dan akhir hayat. Amin.
Selamat Pengantin Baru..
Tahniah Lisa...

dan Goodbye. =)

P.A. : tahukah anda Lisa xboleh sebut huruf 'R'? Agaknya kalo dia panggil Abang Yusry jadi 'Abang Yusghie'.. ekekeke.. Jaga Lisa tu baik2 ye Abang Yusry.. hehe. =P

No comments:

Post a Comment