Wednesday, January 11, 2012

11012012 - Happy Birthday DCT!

Jika anda peminat Dato' Siti Nurhaliza, sudah tentu tarikh hari ini merupakan tarikh yang anda selalu tunggu dan tak akan lupakan. Hari ini 11 Januari 2012 merupakan tarikh keramat hari lahir DCT yang ke 33 tahun. Tak perlulah saya bercerita panjang sebab sudah tentu ramai sudah mengenali dia. Ketika entry ini ditaip, DCT dan suaminya kini sedang berbahagia bercuti di Burj Khalifa, Dubai. (ingat x babak cerita Mission Impossible 4?). Mereka sekeluarga menyambut hari lahir DCT disana. Kelass gitu.. Malam ini juga tadi telah dipaparkan rancangan khas Biografi DCT di Astro 555 History Channel buat tatapan penonton dan peminat yang menyokong DCT selama ini. Nasib baik saya sempat tengok. Tahun 2011 adalah tahun best bagi saya sebab kenangan manis saya dapat bertemu DCT secara live face to face dengan lebih dekat. DCT pun da kenal saya sikit2. Ye ke? Alhamdullillah..

Dan sebagai peminat beliau, (walaupun pernah benci dia seketika dulu..hehe) saya mengucapkan Selamat Hari Jadi buat Kak Siti Nurhaliza yang 33 tahun. Semoga panjang umur, bertambah tambah rezekinya, menjadi hamba Allah yang solehah dan semoga dikurniakan cahaya mata suatu nanti. Aminnn... Setiap tahun saya akan menghasilkan sesuatu karya untuknya. Memang saje2 buat. Untuk tahun ini gambarnya ada dibawah. Selagi sy masih terdaya, sy akan terus menghasilkan karya seni sebagai tanda penghargaan dan dedikasi khas untuknya. Ada rezeki, kita jumpa lagi. InsyaAllah..

'Datang berlindung waktu susah dan senang, Tumpang berlindung waktu susah dan senang'

P.A. : Siti..Siti..Siti... hidup aku xleh lari dari Siti. nampaknya blog aku ni banyak cerita pasal dia. maklumlah dia saje artis yg aku follow dari dulu sampai skrang. hehe.. =D

No comments:

Post a Comment