Sunday, January 22, 2012

Majlis PotLuck Birthday DCT

Jumaat yang lepas aku telah menghadiri Majlis Potluck Sambutan Birthday DCT di Restoran Sang Dewi. Kat mane tu? haa..kat Giant Taman Connaught, Cheras. FYI, Restoran Sang Dewi dimiliki oleh kakak ipar DCT yang glamer tu iaitu Kak Rozi Abdul Razak. Apa itu Potluck? aku pun mula2 first time dengar xtau gak maknanya then try google. Potluck tu maknanya tetamu yang hadir kene bawa makanan sekali untuk dikongsi bersama. Kire sharing is caring la. So kalo ramai tetamu yg hadir, maka bnyaklah makanannya. Okay lupakan pasal tu, aku nak cite pasal majlis ni.

Tujuan utama majlis ini diadakan adalah untuk meraikan hari jadi Dato' Siti yang ke 33 tahun bersama SitiZoners. Yee..peminat DCT ni nak sangat meraikan gak hari jadi penyayi kesayangan mereka. So DCT menunaikannya. Secara tidak lansung aku pun diinvite sekali la pasal ramai SitiZoner kenal aku. Balik keje tu aku terus merempit meredah jem, hujan dan juga sesat. haha..demn it. leh sesat plak. Aku sampai pun da lambat gak dalam kol 9.30 (majlis start kol 8 malam) dan buat muke slamber je masuk majlis tu amik makanan. Rasanya aku sorang je pakai baju melayu time tu yang lain semua style glamer munge2. haha.. Lantaklah. Janji aku datang.

Sambil makan, dapat gak berjumpe kawan2 lama dan baru. Yang baru nak kenal pun ada. Tapi aku low profile skit malam tu, sekadar memerhati. Paling meriah acara Kotak Beracun, so yang kene pilih kene denda. Dan akhirnya DCT terpilih dalam game Kotak Beracun dan didenda menyanyi lagu Bukan Cinta Biasa versi dangdut. Bergelek la diorg. Majlis dimeriahkan lagi dengan nyanyi lagu 'Move Like Jagger' dan 'On The Floor' yang dinyanyikan DCT bersama SitiZoners. Memang sporting budak2 ni. Serius happening giler.. da macam party. Aku pun terikut menari padahal pakai baju melayu haha.

Acara diakhiri dengan memotong kek yang telah dibawa khas oleh SitiZoners. Macam-macam design sehinggakan bentuk handbag pun ada. Kreatif. Selesai sesi bergambar, DCT pun balik. Yelah, kang balik lewat2 laki dia plak bising. haha.. LOL. Majlis da tamat tapi makanan masih banyak. Kami pun tapau bawa balik. Aku xsempat nak bergamba ngan DCT (pasal ramai sangat tunggu giliran) tp xper aku da hadirkan diri da tunjukkan muka kire okla. Kire aku tunjuk gak la aku masih support ekeke.. Okaylah, sebagai penutup, korang layan la video yang dirakam dimajlis tu. Yang penting kita..enjoyyy.. Adios..~



* Sumber Photo : Credit To Kak Rozi. Sori kak, saya xbawak kamera =D *

P.A. : xde baju munge2.. hati bermunge2 ade la.. kuikui..

2 comments:

  1. haha somel-somel okeh mereka nyah. muahahaha,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. for your information cik bib,
      ramai peminat lelaki DCT ni adalah trdiri drpd lelaki lembut.
      hahahahaaa.. that's fact.

      but.. i'm not ok. still the man xD

      Delete