Wednesday, March 14, 2012

Jalan-Jalan Tengok Ikan - Aquaria KLCC


Woohooo.. cuti sekolah kembali lagi. Walaupun hanya seminggu, masa inilah budak2 sekolah seronok dapat berjalan2 (unless dpt keje sekolah bnyk.. haha). Well, nape plak aku yg suke sangat? aku bukan dak sekolah lagi. Aku cume tumpang gembire saje sbb cuti sekolah kali ini kami sekeluarga da plan nak pegi Aquaria KLCC. yaa..the fact is, da bertaun-taun aku dok KL, inilah kali pertama aku ke Aquaria ni. haha.. giler jakun kan. Setelah bermalam di hotel, pagi 13 March kami berempat - aku, mak, mira & zati pergi ke Aquaria KLCC. Memang teruja giler la dapat tengok ikan-ikan dan binatang laut lain yang xpernah kite tengok live sebelum ni. Satu pengalaman yang sangat menyeronokkan. Aku belikan plushies ikan jerung yg comel untuk adik aku. Di bawah ini antara gambar2 yang sempat kami rakamkan. So, kepada sesiapa yang lom pegi tu, try la. Pasti anda teruja giler bile tengok ikan-ikan besar berterbangan di atas kepala anda.. Woohoooo.. ^_^


P.A. : tak jumpe pulak aku si ikan duyung.. kalo x leh bawak balik =P

3 comments:

  1. untungla bleh pegi Aquaria...jeles i . muahahahha.

    ReplyDelete
  2. tu la i ajak u xmoo... ekeke..
    xpe nanti kite pg lagi same ngan jija =P

    ReplyDelete
  3. bib pesal gamba abg nizam lg cantek dr kamera aku bib? ni x puas ati ni jom pegi lg!

    ReplyDelete