Wednesday, February 1, 2012

Happy January-an ;)

Dalam bulan Januari, dalam family aku ade 4 orang sambut birthday. Birthday aku (25), abah (16), angah (15) dan ipar (01). So, memandangkan birthday kami jatuh dalam bulan yang sama, aku mencadangkan untuk buat majlis sambutan birthday serentak sekali gus. Aku memilih tarikh 29 Januari yang lepas sebagai harinya. Majlis makan2 ni bukanlah besar-besaran. Hanya kami sekeluarga dan jiran2 terdekat saja. Memang aku da berhajat. Buat pun kat rumah je dan aku support semua perbelanjaan. Mak aku masak Soto & Mee Goreng serta kuih muih. Kek birthday aku beli yang besar 2 buah so makanlah puas2. Budak2 sukelah kek2 ni terutamanya dua orang anak buah aku ni. Suke sangat bergaya bile bergambar. Love them. Walaupun majlis ni kecik tapi at least diorang happy dan seronok dapat makan bersama2. InsyaAllah tahun depan buat lagi best..

So lepas celebrate ngan family, aku akan raikan pula dengan kawan2 rapat aku especially office mates. Karok mybe. hehe. CB, cik bib dan yang lain2.. InsyaAllah tunggu jelah masa yang sesuai okeh. Adios.. ;)

*terima kasih tak terhingga pada yang telah memberi hadiah. Syukur sangat.. TQ =)

P.A. : biarlah kita menggembirakan hati orang yang kita sayang biarpun hati sendiri tak terjaga. sekurang-kurang bile kita sudah pergi, ada juga kenangan buat mereka.. =)

2 comments:

  1. happy belated birthday utk semua. hadiah saya akan menyusul kemudian. NANTIKAN!!!!

    yeaaaaaaaayyy...mari kita berkarok bersama nnti. sila prektis lagu duet terbaik ya. muahaha...

    ReplyDelete
  2. tq so much cik bib. wah ade adiah ek??
    okeh sy tungguu.. haha.
    okeh tunggu mase sesuai kite pg.. ^^~

    ReplyDelete