Tuesday, January 25, 2011

I Am 29!

25 January 2011 - hey, i'm 29! :)

yaaa betul.. aku dah 29 tahun. buat apa aku nak rahsiakan kalau ia perkara yang benar. mcm xcaya kan? aii cepat betul mase berlalu.. angka 29 ini agak besar jugak membuatkan aku terasa tersangaattlah dah tua. haha.. mmg pun. (aku rase korang pun ckp mcm tu). well, seperti biasa mmg dapat banyak wish dan ucapan setelah masuknya detik 12 tgh malam 25 januari. tapi kali ini banyak wish datang dari rangkaian Facebook & Twitter. mungkin zaman sekarang sudah menjadi trend guna FB untuk pelbagai kegunaan selain SMS. apa yang penting pegisian dan makna itu sampai kepada empunya birthday. selagi ada orang wishkan dan bg ucapan pada kita, itu bermakna masih ada orang ingatkan kita.

well, overall kebanyakannya wish mendoakan aku cepat bertemu jodoh dan kawen. hahaha.. aku dah agak dah. itu da jd mcm ucapan wajib tiap2 taun. knp ye aku xkawen2 lg? mesti korang nak tau kan? hehe.. mestila ade sebab. xkanlah xnak kawen.. rugila beb. jangan kata gay.. astaugfirullahalzim.. adelah reasonnya dan misi aku tersendiri dan insyaAllah aku akan kahwin juga nanti. tunggu je la. (moga2 la ya Allah.. amin).

Kepada family, semua kawan2, teman2, rakan sepejabat, rakan2 artis, sedara mara, jiran sekampung yang telah memberi ucapan pada diri ini, ku ucapkan ribuan terima kasih dan semoga apa yang korang doakan (yang baik2 aja tau) akan menjadi kenyataan. aminn... arigatoo gozaimasu :)

P.A. : insyaAllah.. sempena birthday ke-30 nanti, aku nak buat majlis besar-besaran baek punyaa.. hehe :D